Jaká bude Vaše náplň práce?
• celkové zabezpečení chodu sekretariátu
• vyřizování důležité telefonní a emailové komunikace napříč firmou i s externími partnery
• příprava dokumentů, smluv, podkladů pro vedení společnosti a státní instituce
• příjem a zpracování firemní pošty/balíků
• správa drobné pokladny
• komunikace se zahraničními firmami
• a další

Jaké jsou základní požadavky pro tuto pozici?
• ukončené SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
• aktivní znalost MS Office a práce na PC
• znalost anglického jazyka podmínkou (slovem i písmem)
• řidičský průkaz skupiny B
• pečlivost, samostatnost a proaktivní přístup k práci

Co nabízíme?
• práci na plný úvazek v příjemném kolektivu
• zázemí prestižní české oční kliniky
• dobré platové ohodnocení
• příspěvky na stravování
• a další firemní benefity

Svůj strukturovaný životopis, prosíme, zasílejte na email paní Gerychové: sekretariat@gemini.cz

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti GEMINI oční klinika a.s., dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.